Direct naar de contentDirect naar de footer
Powered by GooglePowered by Google

De 15 multifunctionele zalen op de eerste etage en 9 op de twaalfde etage van Valk Exclusief Hotel Eindhoven-Best bieden een uiteenlopende capaciteit. In onderstaande overzicht treft u de beschikbaarheid per zaal.

Mobiele versie

Capaciteit 1e etage

Opties
Oppervlakte
Theater
Cabaret
School
U-vorm
Board
Boardroom 13614
Boardroom 23314
Grand Room 1170145606040-
Grand Room 2176145606040-
Grand Room 3173145606040-
Grand Room 42642001409050-
Grand Room 1+234530014014090-
Grand Room 1+2+3518450225210--
Grand Room 1+2+3+4783700340325--
Grand Room 2+334930014014090-
Grand Room 2+3+4613500250240--
Grand Room 3+4437350200170--
Botanical Room 18140202017-
Botanical Room 27740252017-
Botanical Room 1+215880504030-
Botanical Room 37740252017-
Botanical Room 46330171717-
Botanical Room 3+414075404027-
The Meeting Room 1174120805540-
The Meeting Room 2145110606035-
The Meeting Room 1+231924014512080-
The Library5640202017-
The Study 16042252517-
The Study 26042252517-
The Cabin 14----4
The Cabin 24----4

Capaciteit 12e etage

Opties
Oppervlakte
Theater
Cabaret
School
U-vorm
Board
Skyfall 124----12
Skyfall 239----12
Skyfall 325----12
Skyfall 425----12
Skygarden 17660363020-
Skygarden 28770404025-
Skygarden 310275404027-
Skygarden 1+2177140907027-
Skygarden 1+2+326421515012649-
Skygarden 2+3188150907033-
Skyline 16450252520-
Skyline 210090363627-
Skyline 1+2164135807040-

Ervaar Brabantse gastvrijheid op z'n Best!

  • 24 multifunctionele zalen

  • Adembenemende Skybar

  • Vergaderen op de twaalfde etage

  • Brabantse kroeg

In combinatie met de reservering van uw vergaderzaal stellen wij een passend vergaderarrangement samen. Hieronder treft u een overzicht van een deel van onze arrangementen inclusief uitbreidingen. Uiteraard adviseren wij u graag in een persoonlijk gesprek. De genoemde prijzen zijn inclusief btw en exclusief zaalhuur.

Vergaderarrangementen

  • 1 Dagdeel met lunch

    1 Dagdeel met lunch

    Het vergaderarrangement * à € 45,50 per persoon, is inclusief:
    - Onbeperkt koffie en thee in de business lounge
    - Onbeperkt frisdranken en mineraalwater in de business lounge
    - Diverse lekkernijen in de business lounge
    - Lunchbuffet in het restaurant (tussen 12:00 en 14:00 uur)
    - Flipover met stiften
    - Beamer / LCD scherm

    *Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.

  • 2 Dagdelen met lunch

    2 Dagdelen met lunch

    Het vergaderarrangement * à €52,50 per persoon, is inclusief:
    - Onbeperkt koffie en thee in de business lounge
    - Onbeperkt frisdranken en mineraalwater in de business lounge
    - Diverse lekkernijen in de business lounge
    - Lunchbuffet in het restaurant (tussen 12:00 en 14:00 uur)
    - Flipover met stiften
    - Beamer / LCD scherm

    *Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.

  • 3 Dagdelen

    3 Dagdelen

    Het vergaderarrangement * à €99,50 per persoon, is inclusief:
    - Onbeperkt koffie en thee in de business lounge
    - Onbeperkt frisdranken en mineraalwater in de business lounge
    - Diverse lekkernijen in de business lounge
    - Lunchbuffet in het restaurant (tussen 12:00 en 14:00 uur)
    - Middagsnack in de business lounge
    - Working diner buffet in de business lounge (tot 30 personen)
    - Flipover met stiften
    - Beamer / LCD scherm

    *Zaalhuur is niet inbegrepen bij het vergaderarrangement.

Zakelijke diners

  • 3-gangendiner

    3-gangendiner

    € 44.50 per persoon

    Een driegangen keuze menu samengesteld door onze Executive Chef Thomas Voets. De dranken zijn op basis van nacalculatie.

    *Op basis van beschikbaarheid.

  • Working diner

    Working diner

    € 32,50 per persoon

    Wij verzorgen een buffet nabij de zaal. Dit bestaat uit een klein dinerbuffet inclusief de dranken uit de luxe business lounge tot 30 personen.

    *Op basis van beschikbaarheid en inclusief vergaderarrangement.

  • Plate service

    Plate service

    € 27,50 per persoon

    Wij serveren een geselecteerde selectie aan hoofdgerechten naar keuze tijdens de bijeenkomst in de zaal op onze eerste of twaalfde etage.

    *Op basis van beschikbaarheid en inclusief vergaderarrangement.

Neem contact met ons op